Cas Biesta, CCO van Ajax: "We zijn verheugd dat een internationale speler als Beko zich voor meerdere jaren aan Ajax heeft verbonden. Beko is een sterk merk met een duidelijke visie op toekomstgericht denken. We kijken ernaar uit om samen met Beko positieve impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten."
Akin Garzanlı, CMO van Beko: "Bij Beko geloven we dat vertrouwen voortkomt uit blijvende kwaliteit, toewijding aan duurzaamheid en een doelgericht ontwerp dat de tand des tijds doorstaat. Deze waarden sturen niet alleen onze technologie, maar ook onze samenwerkingen. Ajax deelt dezelfde spirit: gracieus in het spel, loyaal in identiteit en gedurfd in visie. Ajax is meer dan een club: het vertrouwt op jong talent en vormt de volgende generatie met geloof en inspiratie. Samen delen we klasse met een doel, ambitie geworteld in historie en innovatie gericht op de toekomst. Deze samenwerking brengt onze gedeelde waarden tot leven en verbindt miljoenen mensen door middel van verhalen die inspireren, verantwoordelijkheid dragen en standhouden."
Over Beko
Beko, Europa's nummer één in huishoudelijke apparaten, helpt klanten met vertrouwen keuzes te maken met zijn uiterst betrouwbare apparaten die grondig zijn getest op bewezen duurzaamheid, zodat ze de tand des tijds doorstaan. De essentie van het merk is gebaseerd op het motto 'Beko state of mind', dat het vertrouwen van klanten in het maken van de juiste keuzes definieert. Beko zet zich in voor de bescherming van de planeet door innovatieve, betrouwbare, efficiënte en duurzame producten te ontwerpen en te produceren.