AMSTERDAM - "De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen –mobile first– digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst," dit zegt Brechtje de Leij naar analeiding van het verschijnen van haar boek 'Mobiele Eenheid - van disruptie naar digitale strategie'.

De wereld is volgens De Leij "in sneltreinvaart in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden". De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z’n kop gezet.

De klant is helemaal ‘mobile ready’ en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer, aldus De Leij.

In haar boek 'Mobiele Eenheid' helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je, volgens de ervaren Brechtje de Leij (die senior Product Manager bij Marktplaats/eBay is en als mobile-expert voor haar eigen bedrijf B-Digitized heeft), tot een echte Mobiele Eenheid!