AMSTERDAM - Tijdens de zomermaanden start Frans Beekwilder met een nieuw concept. De ‘Summer Academy’ voor ondernemers. Het Amsterdamse bedrijf wil zijn jarenlange kennis op het gebied van styling, decoratie, sfeer en presentatie gaan delen met zoveel mogelijk ondernemers. De laatste tijd verdwijnen er geregeld winkels en ondernemingen. Echter zijn er kansen genoeg voor elke winkel die mee durft te gaan met de wensen van de kritische consument. Aan de hand van de juiste adviezen en persoonlijke tips wil Frans Beekwilder de ondernemers weer stabiel in het straatbeeld krijgen.


De hedendaagse consument is kritischer en veeleisender dan ooit. Persoonlijke aandacht, de beste service, de mooiste artikelen, voor ja: de beste prijzen. Maar ook beleving, gevoel en de juiste presentatie, staan allemaal op het wensenlijstje van de hedendaagse klant. En probeer hier maar eens aan te tippen als ondernemer. De laatste tijd vallen helaas dan ook veel fysieke retailers met bosjes uit het straatbeeld. Als je niet mee gaat met je klanten ben je voor je het weet verleden tijd.


Klant worden en klant blijven, daar leeft een goede onderneming op
Tijdens de Summer Academy geeft een ervaren styliste advies en tips aan ondernemers, om meer winst te behalen uit hun onderneming en productpresentatie. Hoe zorg je ervoor dat klanten naar jouw winkel of onderneming komen? Hoe verras jij je klanten en hoe zorg je er voor dat klanten bij je kopen en daadwerkelijk klanten van jou blijven? Tijdens 4 verschillende workshops wordt hier persoonlijk advies voor gegeven. De klantenreis wordt doorlopen en keuzes worden gemaakt om de onderneming zo verleidelijk mogelijk te maken voor (potentiële) klanten.

Inge Wiersema: ‘Onze drijfveer ligt bij etaleren en presenteren van de mooiste ondernemingen. Bijblijven, vernieuwen en innoveren van je zaak is belangrijk, zo blijf je als onderneming stabiel en kom je in het rijtje winkeliers waar de consument blij van wordt.’

De wortels van Beekwilder liggen al ruim 95 jaar bij het helpen van ondernemers, grote modemerken, warenhuizen en supermarkten met etaleren en presenteren. Met de workshops verwacht Beekwilder een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de manier waarop ondernemingen zich presenteren in het straatbeeld. Een goede (product)presentatie verkoopt nu eenmaal sneller. Ondernemers kunnen per workshop instappen. Er zijn 4 korte workshops op het gebied van: etaleren en productpresentatie, De juiste klantreis en winkelcommunicatie, moodboards maken en trends en kleuren 2020. Aanmelden voor de Summer Academy of één workshop van de Frans Beekwilder Summer Academy kan via: www.beekwilder.com/nl/summer-academy-2019